Ιδρυματικός Λογαριασμός

Το Πανεπιστήμιο Πατρών παρέχει λογαριασμούς χρήστη (Upnet ID) σε όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ο λογαριασμός αυτός είναι απαραίτητος για τη χρήση όλων των υπηρεσιών τηλεματικής που παρέχει το Πανεπιστήμιο Πατρών καθώς και για τη χρήση των υπηρεσιών συνεργαζόμενων φορέων.

Ρόλοι

Δικαίωμα απόκτησης λογαριασμού Upnet ID έχουν τα παρακάτω μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Μέλη ΔΕΠ

Τα μέλη ΔΕΠ διατηρούν τον Ιδρυματικό τους λογαριασμό Εφ’όρου Ζωής και έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Ιδρύματος.

  • Email της μορφής @upatras.gr

  • Πρόσβαση στο eclass ως εκπαιδευές
  • Πρόσβαση στο Google Workspace
  • Ψυφιακή υπογραφή τύπου Α

ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ

Το διδακτικό προσωπικό του ιδρύματος διατηρεί τον ιδρυματικό του λογαριασμό για όσο καιρό είναι ενεργή η ιδιότητα του.

  • Email της μορφής @upatras.gr

  • Πρόσβαση στο eclass ως εκπαιδευές
  • Πρόσβαση στο Google Workspace

  • Ψυφιακή υπογραφή τύπου Α

Μόνιμο Προσωπικό, ΙΔΑΧ

Το διοικητικό προσωπικό του ιδρύματος διατηρεί τον ιδρυματικό του λογαριασμό για όσο καιρό είναι ενεργή η ιδιότητα του.

  • Email της μορφής @upatras.gr

  • Πρόσβαση στις λίστες ανακοινώσεων
  • Πρόσβαση στο eduroam
  • Ψυφιακή υπογραφή τύπου Α

ΠΔ 407,Παν Υπότροφοι

Ο ιδρυματικός λογαριασμός είναι ενεργός για όσο καιρό είναι ενεργή η ιδιότητα.

  • Email της μορφής @upatras.gr

  • Πρόσβαση στις λίστες ανακοινώσεων
  • Πρόσβαση στο eduroam
  • Εξ αποστάσεως ψυφιακή υπογραφή

Συμβασιούχοι

Ο ιδρυματικός λογαριασμός είναι ενεργός για όσο υπάρχει σύμβαση. (Απετείται ανανέωση κάθε 2 χρόνια)

  • Email της μορφής @upatras.gr

  • Πρόσβαση στις λίστες ανακοινώσεων
  • Πρόσβαση στο eduroam
  • Εξ αποστάσεως ψυφιακή υπογραφή

Επ. συνεργάτες, Ερευνητές

Ο ιδρυματικός λογαριασμός είναι ενεργός για 2 χρόνια με δυνατότητα ανανέωσης.

  • Email της μορφής @upatras.gr

  • Πρόσβαση στις λίστες ανακοινώσεων
  • Πρόσβαση στο eduroam
  • Εξ αποστάσεως ψυφιακή υπογραφή

Προπτυχιακοί Φοιτητές

Οι φοιτητές διατηρούν τον λογαριασμό για όσο καιρό είναι ενεργή η ιδιότητα τους.

  • Email της μορφής @upnet.gr

  • Πρόσβαση στη λίστα student news
  • Πρόσβαση στο eduroam
  • Πρόσβαση στα λογισμικά

Μεταπτυχιακοί Φοιτητές

Διατηρούν τον λογαριασμό που είχαν και σαν προπτυχιακοί φοιτητές.

  • Email της μορφής @upnet.gr

  • Πρόσβαση στις λίστες ανακοινώσεων
  • Πρόσβαση στο eduroam
  • Πρόσβαση στα λογισμικά

Υποψήφιοι Διδάκτορες

Διατηρούν τον λογαριασμό που είχαν σαν προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές.

  • Email της μορφής @upnet.gr *
  • Πρόσβαση στις λίστες ανακοινώσεων
  • Πρόσβαση στο eduroam
  • Ψυφιακή υπογραφή τύπου B

Κατηγορίες Λογαριασμών

Διαδικασία απόκτησης Upnet ID

Οι προπτυχιακοί φοιτητές παραλαμβάνουν τους λογαριασμούς τους από την γραμματεία τους κατά την έγγραφή τους στο τμήμα τους. Κατά την παραλαβή όλες οι υπηρεσίες, πλην της ηλεκτρονικής γραμματείας, είναι ενεργοποιημένες και δεν απαιτείται η προσέλευση τους στο Τμήμα Δικτύων για ενεργοποίηση.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές διατηρούν τον λογαριασμό που είχαν και σαν προπτυχιακοί φοιτητές. Σε περίπτωση που δεν είχαν λογαριασμό τότε τον παραλαμβάνουν και αυτοί από την γραμματεία τους ακριβώς όπως και οι προπτυχιακοί φοιτητές.

Τα υπόλοιπα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας που επιθυμούν να αποκτήσουν Upnet ID θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

  • Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει και υποβάλλει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Με την επιτυχή υποβολή της αίτησης, παραδίδεται ένας αύξων αριθμός αίτησης. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της αίτησης από το https://mussa.upnet.gr, ώστε να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η διαδικασία.
  • Το UPnet δημιουργεί το λογαριασμό
  • Ο ενδιαφερόμενος προσέρχεται στα γραφεία του UPnet για την ταυτοποίηση του και την παράδοση των στοιχείων του λογαριασμού του.

Διαδικασία Παραλαβής Λογαριασμού

Για τους λογαριασμούς της μορφής @upatras.gr η παράδοση γίνεται καθημερινά 9:00-15:00 από τα γραφεία του UPnet με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας. Για τους συμβασιούχους απαιτείται επιπλέον η κατάθεση μίας υπεύθυνης δήλωσης που να δηλώνει το είδος και τη διάρκεια της συνεργασίας με το Ίδρυμα, καθώς και έγγραφο του Πανεπιστημίου Πατρών το οποίο να πιστοποιεί την ιδιότητα αυτή (π.χ. βεβαίωση επιστημονικού υπευθύνου ή βεβαίωση προϊσταμένου μονάδας).

Διαχείριση λογαριασμού – Εγχειρίδια

Ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί το λογαριασμό του μέσω της σελίδας mussa.upnet.gr/user.

Έλεγχο της ορθότητας των στοιχείων που διαθέτει το Upnet γι’ αυτόν. Σε περίπτωση που διαπιστώσει κάποιο λάθος στα στοιχεία του θα πρέπει να προσέλθει στο Upnet ώστε να γίνει η ταυτοποίηση του και στη συνέχεια η διόρθωση των στοιχείων του.

Έλεγχο ορθότητας των στοιχείων.

Δυνατότητα αλλαγής κωδικού πρόσβασης.

Διαχείριση υπηρεσιών.

Δυνατότητα απόκτησης λογισμικού.

Άμεσης πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες.

Επικοινωνία με το γραφείο αρωγής χρηστών.

Κύκλος Ζωής Λογαριασμού

Χρονική διάρκεια ισχύος του Upnet ID για κάθε ακαδημαϊκή ιδιότητα κατόχου

  1. Προπτυχιακός φοιτητής: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές για πάντα)
  2. Μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής
  3. Ομότιμος Καθηγητής ή Συνταξιούχο μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής
  4. Μέλη ΕΕΠ: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Η υπηρεσία email παραμένει ενεργή για πάντα)
  5. Μόνιμο προσωπικό (ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ, Μόνιμο Προσωπικό): Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα
  6. Πανεπιστημιακός Υπότροφος, 407, Απ. Ακαδημαϊκής Εμπειρίας : Όσο υπάρχει ενεργή σύμβαση.
  7. Μεταπτυχιακός φοιτητής ή Υποψήφιος διδάκτορας: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές για πάντα)
  8. Μεταδιδακτορικός: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
  9. Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
  10. Συμβασιούχος: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
  11. Επιστημονικός συνεργάτης ή Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού

Γραφείο Αρωγής Χρηστών

Ψάξε στα έτοιμα εγχειρίδια

Βρες το κατάλληλο εγχειρίδιο για την υπηρεσία που σε ενδιαφέρει.

Δες τις συχνές απαντήσεις

Εδώ συγκεντρώνονται οι πλέον συχνές ερωτήσεις των χρηστών μας.

Άνοιξε ένα αίτημα υποστήριξης

Δεν μπορείς να βρεις αυτό που χρειάζεσαι; Ζήτα βοήθεια!

Για ένα πρώτο επίπεδο υποστήριξης μπορείς να απευθυνθείς στο τεχνικό υπεύθυνο του τμήματός σου.

Διάβασε τον κανονισμό λειτουργίας του Δικτύου Τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών.

Δεν μπορείς να βρεις αυτό που ψάχνεις;

Επικοινώνησε μαζί μας!