Το τμήμα δικτύων παρέχει λογαριασμούς χρήστη Upnet ID σε όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Ο λογαριασμός αυτός είναι απαραίτητος για τη χρήση όλων των υπηρεσιών τηλεματικής που παρέχει το Upnet καθώς και για τη χρήση των υπηρεσιών συνεργαζόμενων φορέων.
Αναλυτικότερα οι χρήστες έχουν δικαίωμα πρόσβασης στις παρακάτω υπηρεσίες:
- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (Email)
- Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο (VPN)
- Ασύρματη Πρόσβαση (Eduroam)
- Microsoft Imagine
- Λογισμικό IBM SPSS Statistics
- Υπηρεσία Microsoft Office 365 Education
- Υπηρεσία G Suite for Education
- Ακαδημαϊκό Καταθετήριο (Nemertes)
- Προσωπικά Ψηφιακά Πιστοποιητικά (PKI)
- Online Αποθήκευση αρχείων (Pithos+)
- Υπηρεσία Εικονικών Μηχανών (VM)
- Γραφείο Αρωγής ΨΑ
- Πλατφόρμα Erasmus+
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Η υπηρεσία Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες που διαθέτουν Upnet ID, να έχουν προσωπικό Πανεπιστημιακό Εmail και να λαμβάνουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά μηνύματα. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω των παρακάτω συνδέσμων.
Μέλη ΔΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό
mail.upatras.grΠροπτυχιακούς, Μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς φοιτητές
mail.upnet.gr- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (Email)
- Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο (VPN)
- Ασύρματη Πρόσβαση (Eduroam)
- Microsoft Imagine
- Λογισμικό IBM SPSS Statistics
- Υπηρεσία Microsoft Office 365 Education
- Υπηρεσία Google Apps for Education
- Ακαδημαϊκό Καταθετήριο (Nemertes)
- Προσωπικά Ψηφιακά Πιστοποιητικά (PKI)
- Online Αποθήκευση αρχείων (Pithos+)
- Υπηρεσία Εικονικών Μηχανών (VM)
- Γραφείο Αρωγής ΨΑ
- Πλατφόρμα Erasmus+
- Ηλεκτρονική Γραμματεία
- Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση (Eclass)
- Λίστες ανακοινώσεων
- Μονάδα διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ)
- Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Ψηφοφορίας (Απέλλα)
- Υπηρεσία Προσωπικών Ιστολογίων
- Διάθεση Λογισμικού Matlab
- Διάθεση Λογισμικού ArcGIS
- Autodesk Education Community
- Υπηρεσία Προβολής Εκδηλώσεων
- Online Αίτηση για αποζημίωση μετακίνησης λόγω συμμετοχής σε συνέδριο
- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (Email)
- Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο (VPN)
- Ασύρματη Πρόσβαση (Eduroam)
- Microsoft Imagine
- Λογισμικό IBM SPSS Statistics
- Υπηρεσία Microsoft Office 365 Education
- Υπηρεσία Google Apps for Education
- Ακαδημαϊκό Καταθετήριο (Nemertes)
- Προσωπικά Ψηφιακά Πιστοποιητικά (PKI)
- Online Αποθήκευση αρχείων (Pithos+)
- Υπηρεσία Εικονικών Μηχανών (VM)
- Γραφείο Αρωγής ΨΑ
- Πλατφόρμα Erasmus+
- Ηλεκτρονική Γραμματεία
- Δήλωση Συγγραμμάτων (Εύδοξος)
- Ακαδημαϊκή Ταυτότητα
- Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση (Eclass)
- Αίτηση δωρεάν σίτισης
- Λίστες Ανακοινώσεων
- Υπηρεσία δικτυακών εργαστηρίων (myNetLab)
- Διάθεση Λογισμικού ArcGIS
- Autodesk Education Community
- Σύστημα κεντρικής υποστήριξης πρακτικής άσκησης (atlas)
- ΔΑΣΤΑ Πανεπιστημίου Πατρών
- Ηλεκτρονική Εφαρμογή για Μεταγραφές
- Υπηρεσία ταυτοποίησης ΑΜΚΑ φοιτητών
Ηλεκτρονική Γραμματεία
Η Ηλεκτρονική Γραμματεία(link is external) του Πανεπιστημίου Πατρών παρέχει στους φοιτητές και τους Καθηγητές μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την on-line επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματός τους από οποιοδήποτε υπολογιστή στον κόσμο μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα:
Στους φοιτητές παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:
- Ανανέωση εγγραφής,
- Δήλωση μαθημάτων και ειδικεύσεων
- Υποβολή αίτησης για πιστοποιητικά,
- Πρόσβαση στην προσωπική τους καρτέλα (προσωπικά στοιχεία και ακαδημαϊκό έργο),
- Υποβολή αίτησης αποφοίτησης,
- Πληροφόρηση για την ακαδημαϊκή δομή, τα μαθήματα, τους διδάσκοντες, κλπ.
Η Ηλεκτρονική Γραμματεία υλοποιείται στα πλαίσια του έργου «Το Ψηφιακό Άλμα του Πανεπιστημίου Πατρών: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες μιας Στάσης Πανεπιστημίου Πατρών», το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι ανωτέρω υπηρεσίες προσφέρονται άμεσα στους φοιτητές (στην παρένθεση καθορίζεται από ποιο έτος εισαγωγής) και τους Καθηγητές των Τμημάτων :
- Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (1999)
- Βιολογίας (1997)
- Γεωλογίας (1999)
- Διοίκησης Επιχειρήσεων (2009)
- Επιστήμης των Υλικών (2014)
- Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (2002)
- Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών (1996)
- Θεατρικών Σπουδών (2014)
- Ιατρικής (2003)
- Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (2002)
- Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών (1993)
- Οικονομικών Επιστημών (2002)
- Πολιτικών Μηχανικών (1999)
- Φαρμακευτικής (2006)
- Φιλολογίας (2004)
- Φιλοσοφίας (2013)
- Φυσικής (2013)
- Χημεία (1999)
- Χημικών Μηχανικών (1983)
Η διαδικασία ένταξης των υπολοίπων Τμημάτων στην Ηλεκτρονική Γραμματεία βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σύντομα.
- Ηλεκτρονική Γραμματεία: https://progress.upatras.gr
- Γραφείο Αρωγής: itdesk@upatras.gr
- Πεδία αναφοράς προβλήματος:Τμήμα, Αριθμό Μητρώου, Όνομα Χρήστη (userid), Προβληματική λειτουργία, Περιγραφή προβλήματος
- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (Email)
- Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο (VPN)
- Ασύρματη Πρόσβαση (Eduroam)
- Microsoft Imagine
- Λογισμικό IBM SPSS Statistics
- Υπηρεσία Microsoft Office 365 Education
- Υπηρεσία Google Apps for Education
- Ακαδημαϊκό Καταθετήριο (Nemertes)
- Προσωπικά Ψηφιακά Πιστοποιητικά (Harica)
- Online Αποθήκευση αρχείων (Pithos+)
- Υπηρεσία Εικονικών Μηχανών (VM)
- Γραφείο Αρωγής ΨΑ
- Πλατφόρμα Erasmus+
- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
- Κοινωνικό Δίκτυο Αποφοίτων
- ΔΑΣΤΑ Πανεπιστημίου Πατρών
Λογαριασμοί της μορφής @upatras.gr δικαιούνται τα μέλη του ιδρύματος που διαθέτουν κάποια από τις παρακάτω ιδιότητες:
- Μέλος ΔΕΠ
- Ομότιμος Καθηγητής ή Συνταξιούχο μέλος ΔΕΠ
- Μόνιμο προσωπικό (ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ, Μόνιμο Προσωπικό)
- Διδάσκον ΠΔ 407/80
- Πανεπιστημιακός Υπότροφος
- Συμμετέχων στο πρόγραμμα “Απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους Διδακτορικού”
- Μεταδιδακτορικός
- Ερευνητής
- Συμβασιούχος
- Επιστημονικός συνεργάτης ή Ερευνητής
Λογαριασμοί της μορφής @upnet.gr δικαιούνται τα μέλη του ιδρύματος που διαθέτουν κάποια από τις παρακάτω ιδιότητες:
- Προπτυχιακός φοιτητής
- Μεταπτυχιακός φοιτητής
- Υποψήφιος διδάκτορας
Μη προσωπικοί: Οι εν λόγο λογαριασμοί απευθύνονται αποκλειστικά σε μέλη ΔΕΠ και προϊσταμένους οργανικών μονάδων και έχουν ενεργοποιημένες μόνο τις υπηρεσίες “email” και “λίστες ανακοινώσεων”.
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές διατηρούν τον λογαριασμό που είχαν και σαν προπτυχιακοί φοιτητές. Σε περίπτωση που δεν είχαν λογαριασμό τότε τον παραλαμβάνουν και αυτοί από την γραμματεία τους ακριβώς όπως και οι προπτυχιακοί φοιτητές.
Τα υπόλοιπα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας που επιθυμούν να αποκτήσουν Upnet ID θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:
- Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει και υποβάλλει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Με την επιτυχή υποβολή της αίτησης, παραδίδεται ένας αύξων αριθμός αίτησης. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της αίτησης από το https://mussa.upnet.gr, ώστε να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η διαδικασία.
- Το UPnet δημιουργεί το λογαριασμό
- Ο ενδιαφερόμενος προσέρχεται στα γραφεία του UPnet για την ταυτοποίηση του και την παράδοση των στοιχείων του λογαριασμού του.
Για τους λογαριασμούς της mορφής @upatras.gr η παράδοση γίνεται καθημερινά 9:00-15:00 από τα γραφεία του UPnet με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας. Για τους συμβασιούχους απαιτείται επιπλέον η κατάθεση μίας υπεύθυνης δήλωσης που να δηλώνει το είδος και τη διάρκεια της συνεργασίας με το Ίδρυμα, καθώς και έγγραφο του Πανεπιστημίου Πατρών το οποίο να πιστοποιεί την ιδιότητα αυτή (π.χ. βεβαίωση επιστημονικού υπευθύνου ή βεβαίωση προϊσταμένου μονάδας). Για τη διευκόλυνσή σας, το έντυπο της υπεύθυνης δήλωσης είναι διαθέσιμο προς καταβίβαση σε φόρμα PDF (.pdf).
Παρακάτω περιγράφεται η χρονική διάρκεια ισχύος του Upnet ID για κάθε ακαδημαϊκή ιδιότητα κατόχου:
- Προπτυχιακός φοιτητής: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές για πάντα)
- Μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής
- Ομότιμος Καθηγητής ή Συνταξιούχο μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής
- Μόνιμο προσωπικό (ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ, Μόνιμο Προσωπικό): Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα
- Πανεπιστημιακός Υπότροφος, 407, Απ. Ακαδημαϊκής Εμπειρίας : Όσο υπάρχει ενεργή σύμβαση.
- Μεταπτυχιακός φοιτητής ή Υποψήφιος διδάκτορας: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές για πάντα)
- Μεταδιδακτορικός: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
- Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
- Συμβασιούχος: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
- Επιστημονικός συνεργάτης ή Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
Περιοδικά το UPnet ενημερώνεται από τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου και προχωρά στην απενεργοποίηση των Upnet IDs ατόμων που δεν είναι πλέον μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, όπως αυτά ορίζονται από τον κανονισμό λειτουργίας του Δικτύου Τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Η διαδικασία αυτή λαμβάνει χώρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα οποία ως επί το πλείστον έπονται της ορκωμοσίας προπτυχιακών, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών φοιτητών. Ο κάτοχος του λογαριασμού ειδοποιείται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικείμενη απενεργοποίηση. Στην περίπτωση που ο κάτοχος του λογαριασμού εξακολουθεί να αποτελεί ακόμα μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας με την ίδια ή με άλλη ιδιότητα από αυτή για την οποία είναι ενημερωμένο το UPnet, τότε θα πρέπει να προβεί στις παρακάτω ενέργειες, ανάλογα με τη νέα του ιδιότητα, προκειμένου να να ακυρωθεί η διαδικασία διαγραφής.
- Προπτυχιακός, μεταπτυχιακός ή διδακτορικός φοιτητής: Απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης σπουδών από τη γραμματεία του τμήματος.
- Μεταδιδακτορικός: Απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης από τον διευθυντή του εργαστηρίου ή τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού προγράμματος ή από την επιτροπή ερευνών, καθώς και μια υπεύθυνη δήλωση από τον ίδιο.
- Συμβασιούχος: Απαιτείται η προσκόμιση μιας βεβαίωσης από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού προγράμματος ή από τον προϊστάμενο της μονάδας, καθώς και μια υπεύθυνη δήλωση από τον ίδιο.
- Πανεπιστημιακός Υπότροφος, 407, Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας: Απαιτείται η προσκόμιση είτε της απόφασης πρόσληψης, είτε της σύμβασης.
- Ερευνητής: Απαιτείται η προσκόμιση είτε της απόφασης πρόσληψης, είτε της σύμβασης.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσκομίσουν τα παραπάνω έγγραφα είτε αυτοπροσώπως στο UPnet, είτε ηλεκτρονικά στο helpdesk@upatras.gr. Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Upnet.
Ο χρήστης μπορεί να κάνει μέσω της σελίδας διαχείρισης τις παρακάτω ενέργειες:
1.Έλεγχο της ορθότητας των στοιχείων που διαθέτει το Upnet γι’ αυτόν. Σε περίπτωση που διαπιστώσει κάποιο λάθος στα στοιχεία του θα πρέπει να προσέλθει στο Upnet ώστε να γίνει η ταυτοποίηση του και στη συνέχεια η διόρθωση των στοιχείων του.
2. Δυνατότητα αλλαγής κωδικού πρόσβασης.
3. Διαχείριση υπηρεσιών και δυνατότητα ενεργοποίησης και απενεργοποίησης τους
4. Δυνατότητα απόκτησης λογισμικού(OpenVPN,Msdnaa,SPSS)
5. Δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες
6.Επικοινωνία με το γραφείο αρωγής χρηστών
Ηλεκτρονική Γραμματεία
Στο πλαίσιο του έργου “Το Ψηφιακό Άλμα του Πανεπιστημίου Πατρών: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες μίας Στάσης”υλοποιείται Ενιαίο Σύστημα Υπηρεσιών Ακαδημαϊκής Διοίκησης με διάφορα υποσυστήματα παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Το σημαντικότερα από τα υποσυστήματα είναι αυτό της Ηλεκτρονικής Γραμματείες.
Η Ηλεκτρονική Γραμματεία του Πανεπιστημίου Πατρών παρέχει στους φοιτητές και τους Καθηγητές μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την on-line επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματός τους από οποιοδήποτε υπολογιστή στον κόσμο μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα:
Στους φοιτητές παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:
- Ανανέωση εγγραφής,
- Δήλωση μαθημάτων και ειδικεύσεων
- Υποβολή αίτησης για πιστοποιητικά,
- Πρόσβαση στην προσωπική τους καρτέλα (προσωπικά στοιχεία και ακαδημαϊκό έργο),
- Υποβολή αίτησης αποφοίτησης,
- Πληροφόρηση για την ακαδημαϊκή δομή, τα μαθήματα, τους διδάσκοντες, κλπ.
Η Ηλεκτρονική Γραμματεία υλοποιείται στα πλαίσια του έργου «Το Ψηφιακό Άλμα του Πανεπιστημίου Πατρών: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες μιας Στάσης Πανεπιστημίου Πατρών», το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι ανωτέρω υπηρεσίες προσφέρονται άμεσα στους φοιτητές (στην παρένθεση καθορίζεται από ποιο έτος εισαγωγής) και τους Καθηγητές των Τμημάτων :
- Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (1999)
- Βιολογίας (1997)
- Γεωλογίας (1999)
- Διοίκησης Επιχειρήσεων (2009)
- Επιστήμης των Υλικών (2014)
- Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (2002)
- Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών (1996)
- Θεατρικών Σπουδών (2014)
- Ιατρικής (2003)
- Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (2002)
- Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών (1993)
- Οικονομικών Επιστημών (2002)
- Πολιτικών Μηχανικών (1999)
- Φαρμακευτικής (2006)
- Φιλολογίας (2004)
- Φιλοσοφίας (2013)
- Φυσικής (2013)
- Χημεία (1999)
- Χημικών Μηχανικών (1983)
Η διαδικασία ένταξης των υπολοίπων Τμημάτων στην Ηλεκτρονική Γραμματεία βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σύντομα.
- Ηλεκτρονική Γραμματεία: https://progress.upatras.gr/
- Γραφείο Αρωγής: itdesk@upatras.gr
Ηλεκτρονική Γραμματεία
Στο πλαίσιο του έργου “Το Ψηφιακό Άλμα του Πανεπιστημίου Πατρών: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες μίας Στάσης”υλοποιείται Ενιαίο Σύστημα Υπηρεσιών Ακαδημαϊκής Διοίκησης με διάφορα υποσυστήματα παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Το σημαντικότερα από τα υποσυστήματα είναι αυτό της Ηλεκτρονικής Γραμματείες.
Η Ηλεκτρονική Γραμματεία του Πανεπιστημίου Πατρών παρέχει στους φοιτητές και τους Καθηγητές μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την on-line επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματός τους από οποιοδήποτε υπολογιστή στον κόσμο μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα:
Στους Καθηγητές παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:
- Έκδοση λίστας με τους εγγεγραμμένους φοιτητές στα μαθήματα τους,
- Καταχώρηση βαθμολογίας,
- Πρόσβαση σε παλαιότερα βαθμολόγια,
- Πληροφόρησης για την ακαδημαϊκή δομή,
- Εκτέλεση λειτουργιών για τους φοιτητές έχουν οριστεί ως Σύμβουλος Καθηγητής:
- Ακαδημαϊκό Έργο Φοιτητή
- Έλεγχο Απόκτησης Τίτλου Σπουδών
- Αποτελέσματα Ελέγχου
Η Ηλεκτρονική Γραμματεία υλοποιείται στα πλαίσια του έργου «Το Ψηφιακό Άλμα του Πανεπιστημίου Πατρών: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες μιας Στάσης Πανεπιστημίου Πατρών», το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι ανωτέρω υπηρεσίες προσφέρονται άμεσα στους φοιτητές και τους Καθηγητές των Τμημάτων
Βιολογίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Επιστήμης των Υλικών, Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών, Θεατρικών Σπουδών, Οικονομικών Επιστημών, Φαρμακευτικής, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Φυσικής και Χημικών Μηχανικών
Ειδικότερα, αφορούν τους ακόλουθους φοιτητές: για το Τμήμα Φιλολογίας, σε φοιτητές που εγράφησαν από το ακ. έτος 2004 και μετά, ενώ για τα Τμήματα Φιλοσοφίας και Φυσικής, σε φοιτητές που εγράφησαν το ακ. έτος 2013.
Η διαδικασία ένταξης των υπολοίπων Τμημάτων στην Ηλεκτρονική Γραμματεία βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σύντομα.
- Ηλεκτρονική Γραμματεία: https://progress.upatras.gr/
- Γραφείο Αρωγής: itdesk@upatras.gr
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Η υπηρεσία Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες που διαθέτουν Upnet ID, να έχουν προσωπικό Πανεπιστημιακό Εmail και να λαμβάνουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά μηνύματα. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω των παρακάτω συνδέσμων.
Για όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας
mail.upatras.grΑποκλειστικά για προπτυχιακούς φοιτητές
mail.upnet.grΑποστολής στη λίστα ανακοινώσεων tovima
Η συμμετοχή στην λίστα tovima είναι προαιρετική, η εγγραφή/διαγραφή σε αυτή γίνεται μέσω της εφαρμογής Mussa.
Για την προστασία της λίστας από ιούς, spam και ενδεχόμενη κακόβουλη παραποίηση των στοιχείων κάποιου αποστολέα, προκειμένου να διανεμηθεί οποιοδήποτε μήνυμα στα μέλη της, είναι απαραίτητη η επιβεβαίωση της αποστολής του.
Για κάθε μήνυμα που αποστέλλεται στην λίστα, επιστρέφεται στον αποστολέα μήνυμα επιβεβαίωσης, στο οποίο είναι συνημμένο το αρχικό μήνυμα. Ο αποστολέας πρέπει να απαντήσει στο μήνυμα επιβεβαίωσης ώστε να διανεμηθεί το μήνυμα στα μέλη της λίστας. Ένα απλό reply στο μήνυμα επιβεβαίωσης (πατώντας το Απάντηση ή Reply και αποστέλλοντας το μήνυμα επιβεβαίωσης) αρκεί, δεν είναι αναγκαίο να γράψετε κάτι στο μήνυμα.
Καθώς, μετά την επιβεβαίωση του μηνύματος αυτό θα δημοσιοποιηθεί, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε προτού επιβεβαιώσετε την αποστολή του να κάνετε ένα τελευταίο έλεγχο στο συνημμένο μήνυμα. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε τις όποιες διορθώσεις, μπορείτε να αγνοήσετε το μήνυμα επιβεβαίωσης και να στείλετε ένα νέο μήνυμα. Προκειμένου να διανεμηθεί στη λίστα το δεύτερο μήνυμα θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την αποστολή μόνο του δεύτερου μηνύματος. Μηνύματα τα οποία δεν επιβεβαιώνονται σε χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα ελέγχου επιβεβαιώσεων και δεν διανέμονται στα μέλη της λίστας.
Τα μηνύματα επιβεβαίωσης παράγονται αυτόματα, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την επιβεβαίωση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αποστολέα και δεν ελέγχονται από τους διαχειριστές της λίστας.
Η άμεση επισύναψη αρχείων στα μηνύματα που αποστέλλονται στη λίστα tovima απαγορεύεται. Η αποστολή συνημμένων αρχείων στη λίστα tovima γίνεται με χρήση της υπηρεσίας Pithos+ του ΕΔΕΤ χωρίς περιορισμούς ως προς το μέγεθος του αρχείου, σύμφωνα με τις οδηγίες στο παρακάτω video.